söndag 4 september 2011

Fall palette challenge 2011

This is a fantastic challenge.
I'd already decided to sew some clothes for myself this fall but this challenge really got me thinking about colors and the way they coordinate and compliment each other. It also made me think about which garments to sew. Instead of just making what I think is fun, I will sew garments that I will use and hopefully wear together.
In the next few days I will post a moodboard with my color palette (made at COLOURlovers - I like!) and some inspirational pictures.
Stay tuned

(Check in at Colette patterns to join!)


Det här är en underbar utmaning!
Jag hade redan tänkt sy lite kläder till mig själv i höst men den här utmaningen har verkligen fått mig att tänka på färger och hur de koordinerar och kompletterar varandra. Den har också fått mig att tänka på vilka kläder jag ska sy. Istället för att sy det som verkar roligt kommer jag sy plagg som jag kommer använda och då helst tillsammans.
Inom de närmsta dagarna kommer jag lägga upp en moodboard med min färgpalett (som är gjord här: COLOURlovers - gillar!) och lite ispirationsbilder.
Titta in snart igen!

(Titta in hos Colette patterns för att vara med!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar